











Masz pytania?
Nasz konsultant jest dostępny pod telefonem
7 dni w tygodniu
w godzinach 7.00 - 20.00
+48 600 07 03 06
KONTAKT:
Koniczynka 24
ul.Przebendów 99
39-308 Wadowice Górne
+48 600 07 03 06
e-mail: sklep@koniczynka24.pl
Warunki płatności
Warunki płatności
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- za pobraniem - gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej;
- przelewem elektronicznym – (klasyczny przelew) za pośrednictwem banku Kupującego
- przelewem natychmiastowym poprzez serwis Blue Media za pośrednictwem banku Kupującego
lista dostępnych banków:
# mTransfer – mBank # Credit Agricole # Inteligo – PKO BP # ING, Bank BGŻ # Bank Pekao # Raiffeisen Bank Polska # Bank PKO – IKO # Eurobank # Bank PKO- IPKO # Millennium BANK # Bank Pekao - PeoPay # BOŚ Bank # VOLKSWAGEN BANK – POLSKA # Citi Bank Handlowy # Bank Zachodni WBK # Alior Bank # BNP PARIBAS # PBS Bank # Pocztowy24 # NET – Bank Express # Deutsche Bank # Toyota Bank # SGB Bank SA # PLUS Bank # GET IN BANK # T-Mobile – Usługi bankowe
- kartą płatniczą
lista dostępnych kart
# Visa
# Visa Electron
# Mastercard
# MasterCard Electronic
# Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
- BLIK - iem - Terminy płatności:
- w przypadku płatności za pobraniem – w dniu dostarczenia Towaru
- w przypadku płatności przelewem elektronicznym, przelewem natychmiastowym lub kartą płatności – bezpośrednio po złożeniu Zamówienia