349,00 zł
283,74 zł
83,00 zł
67,48 zł
393,00 zł
319,51 zł
237,00 zł
192,68 zł
65,00 zł
52,85 zł
86,00 zł
69,92 zł
147,00 zł
119,51 zł
477,00 zł
387,80 zł
1 559,00 zł
1 267,48 zł
119,00 zł
96,75 zł
Masz pytania?
Nasz konsultant jest dostępny pod telefonem
7 dni w tygodniu
w godzinach 7.00 - 20.00
+48 600 07 03 06
KONTAKT:
Koniczynka 24
ul.Przebendów 99
39-308 Wadowice Górne
+48 600 07 03 06
e-mail: sklep@koniczynka24.pl
Reklamacje
Reklamacja z tytułu rękojmi
- Reklamacje z tytułu rękojmi i niezgodności Towaru z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@koniczynka24.pl
- Składającemu reklamację zalecamy podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia)
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi
- Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, ma możliwość przesłania reklamowanego Towaru za pośrednictwem kuriera, na koszt Sprzedawcy. W tym celu należy się wcześniej skontaktować +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl
- Sprzedający w terminie do 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się w tym terminie do zgłoszenia uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta. Termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy sytuacji, w której kupującym jest podmiot inny niż konsument (np. przedsiębiorca). W tym przypadku ustawa nie zawiera terminów, które wiązałyby strony, co powoduje dowolność w kształtowaniu stosunku umownego.