Realizacja Zamówień

Realizacja Zamówień

  1. Kupujący obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. Brak prawidłowych danych może uniemożliwiać realizację Zamówienia
  2. W trakcie realizacji Zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomości e-mail z informacją o zmianie statusu Zamówienia
  3. Dodatkowo status realizacji Zamówienia Kupujący może w każdej chwili sprawdzić na stronie Sklepu w panelu Klienta (w przypadku osób zarejestrowanych). Przypadku osób które nie dokonały rejestracji status zamówienia mogą sprawdzić dzwoniąc +48 600 07 03 06 lub wysyłając zapytanie sklep@koniczynka24.pl 
  4. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem kuriera. Dostawa następuje jedynie na terenie Polski.
  5. Przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach od 9.00 do 17.00, w terminie określonym w potwierdzeniu zamówienia. Podany termin jest terminem przewidywalnym, jednak 99% zamówień jest dostarczane do Klienta w ciągu 24 godzin (dotyczy dni roboczych)
  6. Dokument sprzedaży Kupujący otrzymuje w formie elektronicznej e-mailem w dniu wysłania przesyłki lub najpóźniej w dniu następnym (dniu roboczym) przed otrzymaniem przesyłki przez Klienta. Na życzenie Klienta dokument sprzedaży zostanie przesłany za pośrednictwem poczty; w tym celu prosimy o informację na adres sklep@koniczynka24.pl. W przypadku braku adresu e-mail w zamówieniu, dokument sprzedaży zostanie wysyłany pocztą.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl