Produkt dnia
Płotek ogrodowy "Klasyczny" - metalowy[2296]
Płotek ogrodowy "Klasyczny" - metalowy[2296]

83,00 zł

67,48 zł

szt.
Pergola ogrodowa z ławkami (Altanka)
Pergola ogrodowa z ławkami (Altanka)

1 559,00 zł

1 267,48 zł

Kwietnik NOVO WYSOKI - LOFT
Kwietnik NOVO WYSOKI - LOFT

147,00 zł

119,51 zł

szt.
Palenisko ogrodowe SQUARE
Palenisko ogrodowe SQUARE

349,00 zł

283,74 zł

szt.
Kwietnik ścienny PIKO A - loft
Kwietnik ścienny PIKO A - loft

94,00 zł

76,42 zł

szt.
Obrzeże Ogrodowe ŁUK - 75 x 20 cm
Obrzeże Ogrodowe ŁUK - 75 x 20 cm

86,00 zł

69,92 zł

szt.
Kwietnik SZEROKI - LOFT
Kwietnik SZEROKI - LOFT

477,00 zł

387,80 zł

Platforma, wózek NA KÓŁKACH pod donicę
Platforma, wózek NA KÓŁKACH pod donicę

119,00 zł

96,75 zł

szt.
Zestaw 3 stolików DUNA - loft
Zestaw 3 stolików DUNA - loft

923,00 zł

750,41 zł

szt.
Palenisko ogrodowe BOWL
Palenisko ogrodowe BOWL

393,00 zł

319,51 zł

Kwietnik MODUŁOWY I - LOFT
Kwietnik MODUŁOWY I - LOFT

237,00 zł

192,68 zł

szt.
Obrzeże Ogrodowe PROSTE - 51 x 20 cm
Obrzeże Ogrodowe PROSTE - 51 x 20 cm

65,00 zł

52,85 zł

szt.
Kontakt

Masz pytania?
Nasz konsultant jest dostępny pod telefonem

7 dni w tygodniu

w godzinach 7.00 - 20.00

+48 600 07 03 06

 

KONTAKT:
Koniczynka 24
ul.Przebendów 99
39-308 Wadowice Górne
+48 600 07 03 06
e-mail: sklep@koniczynka24.pl

Odbiór przesyłki

Sprawdzenie przesyłki przez Kupującego

  1. Klient w momencie odbioru przesyłki z zamówionym Towarem sprawdza, czy przesyłka nosi ślady uszkodzenia oraz czy przesłany Towar nie jest uszkodzony:
    - jeżeli odebrana przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia lub zamówiony Towar jest uszkodzony, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu, czy została spowodowana przez Klienta po odbiorze towaru, zaleca się sporządzenie z udziałem przewoźnika (kuriera) protokołu uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu
    - bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania i otrzymanego Towaru oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
  2. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności. Po spisaniu raportu szkody należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym wysyłając skan protokołu sklep@koniczynka24.pl
  3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl
  4. W przypadku trudności ze sprawdzeniem Towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, Sprzedawca zaleca spisanie danych osobowych pracownika firmy kurierskiej (imienia, nazwiska oraz numeru telefonu) i niezwłoczne przekazanie nam tej informacji +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl w celu możliwości natychmiastowej reakcji u przewoźnika ze strony Sprzedającego
  5. Odpowiedzialność za przypadkowe zaginięcie lub przypadkowe pogorszenie jakości towarów w czasie transportu do momentu ich wydania Klientowi, ponosi Sprzedający
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl