
![Płotek ogrodowy "Klasyczny" - metalowy[2296]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1956/2296.jpg)
83,00 zł
67,48 zł

1 559,00 zł
1 267,48 zł

147,00 zł
119,51 zł

349,00 zł
283,74 zł

94,00 zł
76,42 zł

86,00 zł
69,92 zł

477,00 zł
387,80 zł

119,00 zł
96,75 zł

923,00 zł
750,41 zł

393,00 zł
319,51 zł

237,00 zł
192,68 zł

65,00 zł
52,85 zł

Masz pytania?
Nasz konsultant jest dostępny pod telefonem
7 dni w tygodniu
w godzinach 7.00 - 20.00
+48 600 07 03 06
KONTAKT:
Koniczynka 24
ul.Przebendów 99
39-308 Wadowice Górne
+48 600 07 03 06
e-mail: sklep@koniczynka24.pl
Odbiór przesyłki
Sprawdzenie przesyłki przez Kupującego
- Klient w momencie odbioru przesyłki z zamówionym Towarem sprawdza, czy przesyłka nosi ślady uszkodzenia oraz czy przesłany Towar nie jest uszkodzony:
- jeżeli odebrana przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia lub zamówiony Towar jest uszkodzony, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu, czy została spowodowana przez Klienta po odbiorze towaru, zaleca się sporządzenie z udziałem przewoźnika (kuriera) protokołu uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu
- bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania i otrzymanego Towaru oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. - W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności. Po spisaniu raportu szkody należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym wysyłając skan protokołu sklep@koniczynka24.pl
- Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl
- W przypadku trudności ze sprawdzeniem Towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, Sprzedawca zaleca spisanie danych osobowych pracownika firmy kurierskiej (imienia, nazwiska oraz numeru telefonu) i niezwłoczne przekazanie nam tej informacji +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl w celu możliwości natychmiastowej reakcji u przewoźnika ze strony Sprzedającego
- Odpowiedzialność za przypadkowe zaginięcie lub przypadkowe pogorszenie jakości towarów w czasie transportu do momentu ich wydania Klientowi, ponosi Sprzedający