Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU - Koniczynka 24
zgodny z nowym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 - RODO


§1 Słownik pojęć

  1. Sprzedawca:
    Koniczynka 24
    zarejestrowana przez: Wójta Gminy Wadowice Górne
    NIP: 817-100-69-53
    REGON: 690358980
    z miejscem prowadzenia działalności: 
    Przebendów 99, 39-308 Wadowice Górne
    Kontakt: tel.: +48 600 07 03 06, e-mail: sklep@koniczynka24.pl   

  2. Sklep – Sklep internetowy, działający pod adresem www.koniczynka24.pl prowadzony przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia
  3. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta)
  4. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221Kodeksu Cywilnego)
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin
  6. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów

§2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu, obowiązujące na terenie Polski
  2. Do składania Zamówień w Sklepie niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych, umożliwiającej wyświetlanie stron www
  3. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia
  4. Ceny uwidocznione obok Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT
  5. Cena netto = cena brutto ze względu na prowadzenie działalności na zasadach ryczałtu zwolnionego z podatku VAT
  6. Informacje dotyczące poszczególnych Towarów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Zawartość Sklepu internetowego stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego
  7. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze)

§3 Jakość Towarów

  1. Towary sprzedawane przez Sklep pochodzą z bieżącej produkcji i są Towarami nowymi, nieużywanymi i pełnowartościowymi, dystrybuowanymi bezpośrednio przez producentów i posiadającymi pełną gwarancję producentów
  2. Sprzedający zapewnia, iż stosownie do obowiązujących przepisów prawa, obowiązany jest do zapewnienia zgodności Towarów z umową. Obowiązek powyższy oznacza konieczność dostarczenia Towarów bez wad fizycznych oraz prawnych. Przez wadę Towaru rozumie się niezgodność Towaru z umową, a w szczególności:

    - brak właściwości
    , które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony, albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
    - brak właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając wzór
    - nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżeń co do takiego jej przeznaczenia
    - wydanie Towaru w stanie niekompletnym
    - j
    est uszkodzony, posiada uszkodzenia powłoki lakierniczej, połączenia np. spawy są wadliwie wykonane, jest uszkodzony mechanicznie lub został uszkodzony mechanicznie na skutek złego zapakowania produktu do wysyłki w drodze Sprzedawca – Kupujący. Uszkodzenia spowodowane przez przewoźnika w skutek jego winy są regulowane reklamacją u przewoźnika

 §4 Składanie Zamówień

  1. Sprzedawca umożliwia kontakt oraz składanie Zamówień w następujący sposób:

    - przez telefon: +48 600 07 03 06 (7 dni w tygodniu od 7.00 do 21.00)
    -
    za pośrednictwem Sklepu internetowego pod adresem www.koniczynka24.pl (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę)
    -
    pocztą elektroniczną na adres: sklep@koniczynka24.pl (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, odpowiemy w ciągu pierwszej godziny pracującej)

  2. Koszt połączeń telefonicznych jest zgodny z posiadaną przez Kupującego taryfą
  3. W celu złożenia Zamówienia poprzez Sklep należy dodać wybrany Towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu
  4. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje:

    - automatyczny e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia (w przypadku złożenia Zamówienia za pomocą serwisu Sklepu internetowego)
    w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia Zamówienia – informację poprzez e-mail lub telefonicznie, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Towarów

  5. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego niezgodności w przesłanej przez Sklep informacji, o której mowa w § 4 ust. 4 lit. pod pkt. 1 Regulaminu, Sprzedawca prosi o kontakt telefoniczny +48 600 07 03 06 lub kontakt za pomocą poczty e-mail sklep@koniczynka24.pl, w celu skorygowania niezgodności
  6. Modyfikacja treści Zamówienia przez Kupującego jest możliwa do czasu, gdy Towar nie został jeszcze wysłany. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie +48 600 07 03 06 lub za pomocą poczty e-mail sklep@koniczynka24.pl
  7. W związku z faktem, iż wszelkie informacje przesyłane do Klienta podczas realizacji Zamówienia przesyłane są drogą e-mail, Kupujący w celu dokonania Zakupów w Sklepie Sprzedawcy powinien posiadać urządzenie z dostępem do internetu oraz program umożliwiający odbiór wiadomości e-mail
  8. Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości formie elektronicznej (e-mail)

 §5 Koszt dostawy

  1. Koszt dostawy Towaru na terenie kraju (koszty przesyłki) pokrywa Sprzedawca i następnie dolicza do wartości zamówienia w wysokości wcześniej podanej Kupującemu
  2. Zlecenie odbioru i dostawy przesyłki składa u kuriera Sprzedawca
  3. Sprzedawca nie realizuje wysyłek poza granice Polski

 §6 Warunki płatności

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

    -
    za pobraniem - gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej;
    -
    przelewem elektronicznym – (klasyczny przelew) za pośrednictwem banku Kupującego
    -
    przelewem natychmiastowym poprzez serwis Blue Media za pośrednictwem banku Kupującego
    lista dostępnych banków: 

    # mTransfer – mBank # Credit Agricole
    # Inteligo – PKO BP # ING, Bank BGŻ
    # Bank Pekao # Raiffeisen Bank Polska
    # Bank PKO – IKO # Eurobank
    # Bank PKO- IPKO # Millennium BANK
    # Bank Pekao - PeoPay # BOŚ Bank
    # VOLKSWAGEN BANK – POLSKA # Citi Bank Handlowy
    # Bank Zachodni WBK # Alior Bank
    # BNP PARIBAS # PBS Bank
    # Pocztowy24 # NET – Bank Express
    # Deutsche Bank # Toyota Bank
    # SGB Bank SA # PLUS Bank
    # GET IN BANK # T-Mobile – Usługi bankowe
       
    - kartą płatniczą
    lista dostępnych kart
       # Visa
      
    # Visa Electron
       # Mastercard
       # MasterCard Electronic
       # Maestro
    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

  2. Terminy płatności:

    -
    w przypadku płatności za pobraniem – w dniu dostarczenia Towaru
    - w przypadku płatności przelewem elektronicznym, przelewem natychmiastowym lub kartą płatności – bezpośrednio po złożeniu Zamówienia

 §7 Realizacja Zamówień

  1. Kupujący obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. Brak prawidłowych danych może uniemożliwiać realizację Zamówienia
  2. W trakcie realizacji Zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomości e-mail z informacją o zmianie statusu Zamówienia
  3. Dodatkowo status realizacji Zamówienia Kupujący może w każdej chwili sprawdzić na stronie Sklepu w panelu Klienta (w przypadku osób zarejestrowanych). Przypadku osób które nie dokonały rejestracji status zamówienia mogą sprawdzić dzwoniąc +48 600 07 03 06 lub wysyłając zapytanie sklep@koniczynka24.pl 
  4. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem kuriera. Dostawa następuje jedynie na terenie Polski.
  5. Przesyłki kurierskie dostarczane są w godzinach od 9.00 do 17.00, w terminie określonym w potwierdzeniu zamówienia. Podany termin jest terminem przewidywalnym, jednak 99% zamówień jest dostarczane do Klienta w ciągu 24 godzin (dotyczy dni roboczych)
  6. Dokument sprzedaży Kupujący otrzymuje w formie elektronicznej e-mailem w dniu wysłania przesyłki lub najpóźniej w dniu następnym (dniu roboczym) przed otrzymaniem przesyłki przez Klienta. Na życzenie Klienta dokument sprzedaży zostanie przesłany za pośrednictwem poczty; w tym celu prosimy o informację na adres sklep@koniczynka24.pl. W przypadku braku adresu e-mail w zamówieniu, dokument sprzedaży zostanie wysyłany pocztą.

§8 Sprawdzenie przesyłki przez Kupującego

  1. Klient w momencie odbioru przesyłki z zamówionym Towarem sprawdza, czy przesyłka nosi ślady uszkodzenia oraz czy przesłany Towar nie jest uszkodzony:
    - jeżeli odebrana przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia lub zamówiony Towar jest uszkodzony, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu, czy została spowodowana przez Klienta po odbiorze towaru, zaleca się sporządzenie z udziałem przewoźnika (kuriera) protokołu uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu
    - bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania i otrzymanego Towaru oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
  2. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji, przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności. Po spisaniu raportu szkody należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym wysyłając skan protokołu sklep@koniczynka24.pl
  3. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl
  4. W przypadku trudności ze sprawdzeniem Towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, Sprzedawca zaleca spisanie danych osobowych pracownika firmy kurierskiej (imienia, nazwiska oraz numeru telefonu) i niezwłoczne przekazanie nam tej informacji +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl w celu możliwości natychmiastowej reakcji u przewoźnika ze strony Sprzedającego
  5. Odpowiedzialność za przypadkowe zaginięcie lub przypadkowe pogorszenie jakości towarów w czasie transportu do momentu ich wydania Klientowi, ponosi Sprzedający

§9 Odstąpienie od umowy ("zwrot" Towaru)

  1. Kupujący mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru, tj. do dnia wejścia w fizyczne posiadanie Towaru przez Konsumenta lub: 

    - w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub częściami, termin 14 dni należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części
    - w przypadku, gdy Konsument złoży jedno Zamówienie obejmujące dostarczenie Towarów partiami lub w częściach, termin 14 dni należy liczyć od momentu wejścia w fizyczne posiadanie ostatniej partii lub części

  2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może zostać wysłane w formie elektronicznej w wiadomości e-mail, lub pocztą

    Oświadczenie o którym mowa powinna zawierać następujące dane oraz treści:

    Imię, nazwisko oraz adres konsumenta
    .........................................................

    Datę odstąpienia od umowy
    .........................................

    Nazwę i adres Sprzedawcy
    Koniczynka 24, Przebendów 99, 39-308 Wadowice Górne

    OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
    Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr zamówienia…...... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towarów/usług ……………………………………………

    Podpis konsumenta
    .............................

  3. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Kupujący będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie uprawnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, iż sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem
  4. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta
  5. Wszystkie dokonane przez Kupującego będącego Konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy
  6. Płatności, o których mowa w ust. 6 powyżej, zostaną zwrócone przelewem elektronicznym (tradycyjnym), poza przypadkiem kiedy płatność była realizowana kartą płatniczą, wtedy Sprzedający dokonana zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego 
  7. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 Regulaminu. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego
  8. Kupujący będący Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w §9 ust. 1 niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

§10 Reklamacja z tytułu rękojmi

  1. Reklamacje z tytułu rękojmi i niezgodności Towaru z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@koniczynka24.pl
  2. Składającemu reklamację zalecamy podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii
  3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia)
  4. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi
  5. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, ma możliwość przesłania reklamowanego Towaru za pośrednictwem kuriera, na koszt Sprzedawcy. W tym celu należy się wcześniej skontaktować +48 600 07 03 06, sklep@koniczynka24.pl
  6. Sprzedający w terminie do 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się w tym terminie do zgłoszenia uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta. Termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy sytuacji, w której kupującym jest podmiot inny niż konsument (np. przedsiębiorca). W tym przypadku ustawa nie zawiera terminów, które wiązałyby strony, co powoduje dowolność w kształtowaniu stosunku umownego.

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr  Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii

§11 Gwarancja

  1. Kupujący może skierować roszczenie z tytułu gwarancji jakości do Sprzedawcy, który przekaże zgłoszenie producentowi Towaru. Zgłoszenie gwarancyjne należy zgłosić pod adres sklep@koniczynka24.pl
  2. Uprawnienia Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedającego za wady Towaru nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta

§13 Ochrona danych osobowych i prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia jest Koniczynka 24 zarejestrowana przez: Wójta Gminy Wadowice Górne, NIP: 817-100-69-53, REGON: 690358980, z miejscem prowadzenia działalności: Przebendów 99, 39-308 Wadowice Górne
  2. Podanie danych osobowych jest konieczne dla umożliwienia realizacji Zamówienia
  3. Dane osobowe przetwarzane są jedynie w celu realizacji i obsługi Zamówienia
  4. Kupujący, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, ma prawo wglądu, dostępu, weryfikacji do swoich danych osobowych, możliwości ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych 
  5. Kupujący ma prawo wystąpienia do Administratora o usunięcie swoich danych osobowych, przy czym usunięcie danych przez Administratora oznacza, że Zamówienia danego Kupujacego nie mogą być realizowane, jak również, że nie może być prowadzone Konto Kupującego.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich udostępnienia uniemożliwia zrealizowanie Zamówienia Kupującego
  7. Do podanych informacji przez Kupującego dostęp mają pracownicy Sprzedającego/Sklepu lub firmy zaangażowane bezpośrednio w obsługę sklepu i realizację Zamówienia, jak również w obsługę transakcji zakupu (np. firma kurierska, której przekazywane są dane niezbędne do doręczenia przesyłki, firmie autoryzującej transakcje płatnicze). W wyjątkowych sytuacjach dane osobowe Kupujących mogą zostać ujawnione organom państwowym. Sytuacja taka może zajść, gdy jest to wymagane przez prawo lub gdy konieczna jest ochrona Operatora przed nielegalnymi lub szkodliwymi działaniami.
  8. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce polityka prywatności na stronie Sklepu

§14 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy
  3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu w zakładce „Regulamin sklepu”
  4. Platforma ODR - Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Spór można oddać do rozstrzygnięcia za pomocą platformy internetowej dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr
  5. Kupujący zobowiązuje się nie dostarczać Sprzedającemu treści o charakterze bezprawnym
  6. Formularz Zamówienia i Potwierdzenie Rejestracji Zamówienia są przechowywane w formie elektronicznej i zostaną udostępnione do wglądu na żądanie Kupującego
  7. Wszystkie fotografie, design, rysunki, ikony, opisy i inne informacje zawarte na Stronach Internetowych są chronione prawami autorskimi. Wszelkie kopiowanie lub ich w całości lub w częściach, wykorzystywanie bez pisemnej zgody Sprzedającego jest zabronione. Nazwy, znaki graficzne i towarowe oferowanych towarów są własnością ich producentów. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapisem zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu cywilnego oraz - w odniesieniu do konsumentów - aktów prawnych regulujących ich prawo i obowiązki, w szczególności ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
  8. Prawem właściwym jest prawo polskie
  9. Sprzedający porozumiewa się z Kupującym za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz telefonicznie. Kupujący ma możliwość porozumienia się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej i tradycyjnej oraz telefonicznie

 

Życzymy udanych zakupów
Zespół Koniczynka24.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl